
Propagując wśród uczniów Szkół Ponadgimnazjalnych nasz nowy produkt – konto dla młodych od 13. do 18. roku życia nie tylko mówimy o nim na spotkaniach w klasach, ale także zapraszamy młodzież na wizyty do Banku Spółdzielczego w Kaliszu Pomorskim.
Nasza akcja „Bank dla młodych” łączy teorię z praktyką. Obejmuje bowiem zarówno informację o produktach skierowanych do ludzi młodych, jak i pokaz codziennych operacji finansowych dokonywanych przez pracowników oraz przez klientów. Licealistom przybliżamy zatem funkcjonowanie banku z obu stron, co z reguły budzi wśród nich zainteresowanie oraz zaufanie do naszej instytucji.
Już sama prezentacja nowoczesnego bankomatu, który posiada także funkcję wpłatomatu, otwiera licealistom oczy na postęp w dziedzinie operacji finansowych. Podobnie zresztą przy prezentacji możliwości, jakie w zakresie samodzielnego gospodarowania swoim budżetem daje konto internetowe.
Współpraca naszego Banku z Zespołem Szkół Ponadgimnazjalnych w Kaliszu Pomorskim okazuje się prawdziwym krokiem w przyszłość. Pozwala bowiem na dotarcie z dobrze skonstruowaną oraz atrakcyjną ofertą zarówno do ludzi młodych (uczniów, którzy wkrótce będą pełnoletni) jak i do ich rodziców. Jest to zatem marketing wielostronny i wielostopniowy, gdyż uruchamia potrzebę posiadania konta niekoniecznie od razu. A z im większym rozmysłem taka decyzja ostatecznie zapadnie, tym bardziej będzie trwała.