Zgłoszenie przez Państwa, problemy z logowaniem się do bankowości internetowej (tzw. białe ekrany), może świadczyć o próbach nieautoryzowanego dostępu do Internet Bankingu. By wyeliminować te podejrzenie powinno się przeprowadzić poniższe działania:
- Sprawdzić aktualność programu antywirusowego. Posiadając aktualną wersję przeskanować komputer.
- Sprawdzić czy strona nie została zablokowana przez program blokujący np. Adblock
- Sprawdzić, czy strona działa na innej przeglądarce.
- Sprawdzić, czy można zalogować się z innego komputera
- W przypadku dalszej niedostępności usługi Internet Bankingu należy skontaktować się z bankiem.
Ponadto informujemy, iż po Państwa stronie występują w dalszym ciągu przypadki korzystania z nie wspieranych przez dostawców starych systemów operacyjnych (np. Windows XP), które nie spełniają podstawowych wymogów bezpieczeństwa. Zalecamy aktualizacje systemów operacyjnych do wersji wspieranych przez producenta oprogramowania.