Szanowni Państwo informujemy:
– iż z dniem 25-11-2018r zacznie obowiązywać nowy Regulamin świadczenia usługwzakresie prowadzenia rachunków bankowych dla klientów instytucjonalnych.
Wprowadzone w regulacji zmiany mają na celu dostosowanie zapisów :
1) do ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o zmianie ustawy o usługach płatniczych oraz niektórych innych ustaw – dyrektywy PSD2;
2)do ustawy z dnia 5 lipca 2018 r. o zarządzie sukcesyjnym przedsiębiorstwem osoby fizycznej;
3)wprowadzenie zapisów dotyczących silnego uwierzytelnienia oraz nowego środka identyfikacji elektronicznej stosowanego do uwierzytelnienia dostępu i autoryzacji transakcji w serwisie internetowym dla Wariantu I i Wariantu II, oraz wycofaniu z oferty tokena sprzętowego;
4) zmianę zapisów w zakresie terminów rozpatrywania reklamacji;
5)zmianę zapisów w zakresie odpowiedzialności klienta za nieautoryzowane transakcje płatnicze;
6)dodanie zapisów w zakresie planowanego wdrożenia do oferty Banku nowych produktów/usług i funkcjonalności.
Jeżeli przed datą wejścia w życie nowego Regulaminu nie zostanie przez Państwa złożony sprzeciw, nowy Regulamin obowiązuje Państwa od dnia: 25 listopada 2018 r. w zakresie zapisów dotyczących zarządu sukcesyjnego, natomiast od dnia 20 grudnia 2018 roku w pozostałym zakresie.
Przed datą wejścia w życie nowego Regulaminu mogą Państwo wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym, bez ponoszenia opłat. Jeżeli zaś złożą Państwo sprzeciw i nie wypowiedzą umowy, umowa taka wygaśnie z dniem poprzedzającym dzień wejścia w życie nowego Regulaminu, bez ponoszenia opłat.Złożenie sprzeciwu dotyczącego umowy rachunku lokaty, powoduje iż do końca okresu umownego strony związane będą postanowieniami w brzmieniu obowiązującym przed wprowadzeniem zmian.
W przypadku pytań bądź wątpliwości z Państwa strony, nasi Pracownicy
są do Państwa dyspozycji .