Szanowni Państwo informujemy:

–  iż z dniem  25-11-2018r  zacznie obowiązywać  nowy Regulamin świadczenia usługwzakresie prowadzenia rachunków bankowych  dla klientów instytucjonalnych.

 

Wprowadzone w regulacji zmiany mają na celu dostosowanie zapisów :

1) do ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o zmianie ustawy o usługach płatniczych oraz niektórych innych ustaw – dyrektywy PSD2;

2)do ustawy z dnia 5 lipca 2018 r. o zarządzie sukcesyjnym przedsiębiorstwem osoby fizycznej;

3)wprowadzenie zapisów dotyczących silnego uwierzytelnienia oraz nowego środka identyfikacji elektronicznej stosowanego do uwierzytelnienia dostępu i autoryzacji transakcji w serwisie internetowym dla Wariantu I i Wariantu II, oraz wycofaniu z oferty tokena sprzętowego;

4) zmianę zapisów w zakresie terminów rozpatrywania reklamacji;

5)zmianę zapisów w zakresie odpowiedzialności klienta za nieautoryzowane transakcje płatnicze;

6)dodanie zapisów w zakresie planowanego wdrożenia do oferty Banku nowych produktów/usług i funkcjonalności.

Jeżeli przed datą wejścia w życie nowego Regulaminu nie zostanie przez Państwa złożony sprzeciw, nowy Regulamin obowiązuje Państwa od dnia: 25 listopada 2018 r. w zakresie zapisów dotyczących zarządu sukcesyjnego, natomiast od dnia 20 grudnia 2018 roku w pozostałym zakresie.

Przed datą wejścia w życie nowego Regulaminu mogą Państwo wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym, bez ponoszenia opłat. Jeżeli zaś złożą Państwo sprzeciw i nie wypowiedzą umowy, umowa taka wygaśnie z dniem poprzedzającym dzień wejścia w życie nowego Regulaminu, bez ponoszenia opłat.Złożenie sprzeciwu dotyczącego umowy rachunku lokaty, powoduje iż do końca okresu umownego strony związane będą postanowieniami w brzmieniu obowiązującym przed wprowadzeniem zmian.

W przypadku pytań bądź wątpliwości z Państwa strony, nasi Pracownicy
są do Państwa dyspozycji .