Szanowni Państwo uprzejmie informujemy:
– iż z dniem 20-12-2018rzacznie obowiązywać nowy Regulamin świadczenia usług w zakresie prowadzenia rachunków bankowych dla klientów indywidualnych,
Wprowadzone w regulaminie zmiany mają na celu dostosowanie zapisów :
– do wymogów wprowadzonych ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o zmianie ustawy o usługach płatniczych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2018 r., poz. 1075), uchwaloną w celu implementacji (wdrożenia) dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2015/2366 z dnia 25 listopada 2015 r. w sprawie usług płatniczych w ramach rynku wewnętrznego (PSD2) poprzez:
1) wprowadzenie postanowień dotyczących silnego uwierzytelniania oraz nowego środka identyfikacji elektronicznej i wycofania z oferty tokena sprzętowego;
2) zmianę postanowień w zakresie reklamacji i terminów rozpatrywania reklamacji;
3) zmianę postanowień w zakresie odpowiedzialności klienta za nieautoryzowane transakcje płatnicze oraz wprowadzenie postanowień w zakresie planowanego wdrożenia do oferty Banku nowych produktów/usług i funkcjonalności.
Przed dniem wejścia w życie nowego Regulaminu mogą Państwo wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym, bez ponoszenia opłat. Jeżeli zaś złożą Państwo sprzeciw i nie wypowiedzą umowy, umowa taka wygaśnie z dniem poprzedzającym dzień wejścia w życie nowego Regulaminu, bez ponoszenia opłat.
Złożenie sprzeciwu dotyczącego umowy rachunku lokaty powoduje, że do końca okresu umownego strony związane będą postanowieniami w brzmieniu obowiązującym przed wprowadzeniem wskazanych powyżej zmian.
W przypadku pytań bądź wątpliwości z Państwa strony, nasi Pracownicy
są do Państwa dyspozycji .