Szanowni Państwo uprzejmie  informujemy:

–  iż z dniem  20-12-2018rzacznie obowiązywać nowy Regulamin świadczenia usług  w zakresie prowadzenia rachunków bankowych  dla klientów indywidualnych,

 

Wprowadzone w regulaminie  zmiany mają na celu dostosowanie zapisów :

– do wymogów wprowadzonych ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o zmianie ustawy o usługach płatniczych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2018 r., poz. 1075), uchwaloną w celu implementacji (wdrożenia) dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2015/2366 z dnia 25 listopada 2015 r. w sprawie usług płatniczych w ramach rynku wewnętrznego (PSD2) poprzez:

 

1)       wprowadzenie postanowień dotyczących silnego uwierzytelniania oraz nowego środka identyfikacji elektronicznej i wycofania z oferty tokena sprzętowego;

2)       zmianę postanowień w zakresie reklamacji i terminów rozpatrywania reklamacji;

3)   zmianę postanowień w zakresie odpowiedzialności klienta za nieautoryzowane transakcje płatnicze oraz wprowadzenie postanowień w zakresie planowanego wdrożenia do oferty Banku nowych produktów/usług i funkcjonalności.

 

Przed dniem wejścia w życie nowego Regulaminu mogą Państwo wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym, bez ponoszenia opłat. Jeżeli zaś złożą Państwo sprzeciw i nie wypowiedzą umowy, umowa taka wygaśnie z dniem poprzedzającym dzień wejścia w życie nowego Regulaminu, bez ponoszenia opłat.

Złożenie sprzeciwu dotyczącego umowy rachunku lokaty powoduje, że do końca okresu umownego strony związane będą postanowieniami w brzmieniu obowiązującym przed wprowadzeniem wskazanych powyżej zmian.

W przypadku pytań bądź wątpliwości z Państwa strony, nasi Pracownicy
są do Państwa dyspozycji .