„nasz BANK”  to aplikacja mobilna systemu bankowości internetowej , która umożliwia swobodny, bezpieczny i skuteczny dostęp do Twoich finansów przez 7  dni w tygodniu 24 godziny na dobę. Dostępna dla użytkowników systemu Android.

Korzystanie z aplikacji „ nasz BANK” jest bezpieczne- dostęp chroniony jest kodem e-PIN .

Aplikacja umożliwia:

  • dostęp do rachunków;
  • przegląd sald i historii operacji;
  • wykonywanie przelewów jednorazowych i zdefiniowanych;
  • wykonywanie przelewów Split Paymet;
  • mobilną autoryzację – powiadomienia o nowym zleceniu autoryzacyjnym odbywającą się systemowym powiadomieniem push;
  • odbieranie wiadomości – informacja o nowej wiadomości odbywa się systemowym powiadomieniem push;
  • logowanie poprzez kod e-PIN lub biometrycznie ( odciskiem palca).

Korzystanie z aplikacji mobilnej „ nasz BANK” jest bezpłatne.

Instalacja aplikacji „nasz BANK” krok po kroku:

  • wejdź do sklepu Google Pay i pobierz aplikację „nasz BANK”,
  • Uruchom aplikację i postępuj zgodnie z wyświetlonymi komunikatami,
  • Zaloguj się do serwisu bankowości internetowej Internet Banking  w celu dodania urządzenia mobilnego,
  • Ustal e-PIN do aplikacji – długość kodu e-PIN powinna się mieścić między 5 a 20 znakami.
  • Po poprawnym zapisaniu danych pojawi się komunikat „Proces aktywacji zakończył się pomyślnie”.

Wszelkich informacji udzielają pracownicy placówek Banku Spółdzielczego w Kaliszu Pomorskim.

Przewodnik dla Klienta Banku znajduje się TUTAJ lub w zakładce DO POBRANIA->ELEKTRONICZNE KANAŁY DOSTĘPU