„nasz BANK” to aplikacja mobilna systemu bankowości internetowej , która umożliwia swobodny, bezpieczny i skuteczny dostęp do Twoich finansów przez 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę. Dostępna dla użytkowników systemu Android.
Korzystanie z aplikacji „ nasz BANK” jest bezpieczne- dostęp chroniony jest kodem e-PIN .
Aplikacja umożliwia:
- dostęp do rachunków;
- przegląd sald i historii operacji;
- wykonywanie przelewów jednorazowych i zdefiniowanych;
- wykonywanie przelewów Split Paymet;
- mobilną autoryzację – powiadomienia o nowym zleceniu autoryzacyjnym odbywającą się systemowym powiadomieniem push;
- odbieranie wiadomości – informacja o nowej wiadomości odbywa się systemowym powiadomieniem push;
- logowanie poprzez kod e-PIN lub biometrycznie ( odciskiem palca).
Korzystanie z aplikacji mobilnej „ nasz BANK” jest bezpłatne.
Instalacja aplikacji „nasz BANK” krok po kroku:
- wejdź do sklepu Google Pay i pobierz aplikację „nasz BANK”,
- Uruchom aplikację i postępuj zgodnie z wyświetlonymi komunikatami,
- Zaloguj się do serwisu bankowości internetowej Internet Banking w celu dodania urządzenia mobilnego,
- Ustal e-PIN do aplikacji – długość kodu e-PIN powinna się mieścić między 5 a 20 znakami.
- Po poprawnym zapisaniu danych pojawi się komunikat „Proces aktywacji zakończył się pomyślnie”.
Wszelkich informacji udzielają pracownicy placówek Banku Spółdzielczego w Kaliszu Pomorskim.
Przewodnik dla Klienta Banku znajduje się TUTAJ lub w zakładce DO POBRANIA->ELEKTRONICZNE KANAŁY DOSTĘPU