BLIK to polski system płatności mobilnych, które umożliwia :

– nowoczesne, wygodne i szybkie płatności z wykorzystaniem aplikacji mobilnej;

– bezpieczne rozwiązanie przy płatnościach internetowych;

– wygodę przy wypłacie gotówki z bankomatów

– brak ryzyka utraty karty bądź  kradzieży danych;

– wygodę przy transakcjach internetowych

– brak konieczności dodatkowego logowania do bankowości internetowej i wprowadzania danych karty płatniczej.

Płacenie BLIK sprowadza się do tego, że użytkownik smartfona połączonego z Internetem generuje za pośrednictwem swojej bankowości internetowej specjalny kod. Następnie wprowadza go np. do bankomatu BLIK, terminala w sklepie lub w polu płatności BLIK na stronie internetowej, a na samym końcu wykonuje akceptację danej transakcji w aplikacji mobilnej. Wygenerowany kod BLIK jest ważny przez ograniczony czas, maksymalnie dwie minuty.

Aktywacja BLIK w aplikacji „Nasz Bank” kliknij w:

Ustawienia-> BLIK   włącz płatność BLIK   i wybierz ZAPISZ  

podaj e-PIN ZATWIERDŹ.   Wyloguj się z aplikacji.  Po ponownym zalogowaniu możesz korzystać w pełni z BLIKa.

Jeżeli w Twojej aplikacji „Nasz Bank”  w ustawieniach nie ma  ikonki BLIK , zaktualizuj aplikację w „ Sklepie Play”.

Jak zainstalować aplikację “Nasz Bank” Czytaj   TUTAJ w „Przewodniku  użytkownika”,  który dostępny jest  także w zakładce ”Do pobrania” – elektroniczne kanały dostępu.