Z przyjemnością informujemy, że usługa BLIK w naszym banku została rozszerzona o funkcjonalność przelewów na telefon.
Na czym polega:
Przelew na telefon BLIK jest idealnym rozwiązaniem do błyskawicznego rozliczania się. Zrobisz to natychmiastowo, znając jedynie numer telefonu osoby, której chciałbyś wysyłać pieniądze. Nieistotne jest to, w jakim banku osoba posiada konto do której przelewasz pieniądze. Wystarczy, że oboje macie dostępną funkcję Przelewu na telefon BLIK w swoich aplikacjach bankowych. Usługa jest dostępna w niedzielę i święta.
Dzięki usłudze:
- Nie musisz znać numeru konta odbiorcy przelewu – wystarczy numer telefonu odbiorcy, który również korzysta z BLIKA.
- Szybko przelewasz pieniądze.
- Łatwo rozliczasz się ze znajomymi.
- Przelew masz natychmiast, 24/7.
Do uruchomienia usługi konieczna jest aktualna wersja aplikacji mobilnej Nasz Bank. Maksymalna kwota przelewu BLIK na telefon to 500 zł.
Jak aktywować funkcję przelew BLIK na telefon?
- Zaloguj się do aplikacji mobilnej Nasz Bank.
- Wejdź w Ustawienia.
- Wybierz przycisk Przelew na telefon BLIK.
- Włącz opcję Odbieranie przelewów na telefon BLIK.
- Potwierdź operację otrzymanym od naszego Banku kodem SMS.
- Włącz opcję Oznacz użytkowników przelewów na telefon BLIK.
- Gotowe! Możesz już korzystać z funkcji BLIK na telefon.
Jak wykonać przelew BLIK na telefon?
- Zaloguj się do aplikacji mobilnej Nasz Bank.
- Wybierz BLIK.
- Kliknij Przelew na telefon.
- Wpisz numer telefonu lub kliknij w ikonę Kontakty, aby wybrać odbiorcę transakcji.
- Wybierz kontakt oznaczony logiem BLIK.
- Wprowadź tytuł, kwotę i kliknij przycisk Wykonaj.
- Twoja dyspozycja została zrealizowana. Odbiorca ma już środki na swoim koncie!
Załączniki:
Przewodnik po aplikacji mobilnej „Nasz Bank” system operacyjny Android