Z przyjemnością informujemy, że usługa BLIK w naszym banku została rozszerzona                         o funkcjonalność przelewów na telefon.

Na czym polega:

Przelew na telefon BLIK jest idealnym rozwiązaniem do błyskawicznego rozliczania się. Zrobisz to natychmiastowo, znając jedynie numer telefonu osoby, której chciałbyś wysyłać pieniądze. Nieistotne jest to, w jakim banku osoba posiada konto do której przelewasz pieniądze. Wystarczy, że oboje macie dostępną funkcję Przelewu na telefon BLIK w swoich aplikacjach bankowych. Usługa jest dostępna  w niedzielę  i święta.

 Dzięki usłudze:

  • Nie musisz znać numeru konta odbiorcy przelewu – wystarczy numer telefonu odbiorcy, który również korzysta z BLIKA.
  • Szybko przelewasz pieniądze.
  • Łatwo rozliczasz się ze znajomymi.
  • Przelew masz natychmiast, 24/7.

Do uruchomienia usługi konieczna jest aktualna wersja aplikacji mobilnej Nasz Bank. Maksymalna kwota przelewu BLIK na telefon to 500 zł.

Jak aktywować funkcję przelew BLIK na telefon?

  1. Zaloguj się do aplikacji mobilnej Nasz Bank.
  2. Wejdź w Ustawienia.
  3. Wybierz przycisk Przelew na telefon BLIK.
  4. Włącz opcję Odbieranie przelewów na telefon BLIK.
  5. Potwierdź operację otrzymanym od naszego Banku kodem SMS.
  6. Włącz opcję Oznacz użytkowników przelewów na telefon BLIK.
  7. Gotowe! Możesz już korzystać z funkcji BLIK na telefon.

 

 

Jak wykonać przelew BLIK na telefon?

  1. Zaloguj się do aplikacji mobilnej Nasz Bank.
  2. Wybierz BLIK.
  3. Kliknij Przelew na telefon.
  4. Wpisz numer telefonu lub kliknij w ikonę Kontakty, aby wybrać odbiorcę transakcji.
  5. Wybierz kontakt oznaczony logiem BLIK.
  6. Wprowadź tytuł, kwotę i kliknij przycisk Wykonaj.
  7. Twoja dyspozycja została zrealizowana. Odbiorca ma już środki na swoim koncie!

Załączniki:

Przewodnik po aplikacji mobilnej „Nasz Bank” system operacyjny Android