Szanowni Klienci,

Informujemy, że w dniu 01.12.2022 r. udostępniliśmy nową wersję aplikacji mobilnej Nasz Bank. Wprowadziliśmy szereg zmian wpływających na wygodę użytkowania przy zachowaniu wysokiego poziomu bezpieczeństwa.
Aktualizacja nie jest wymagana, ale serdecznie zachęcamy do zainstalowania najnowszej wersji. W razie wątpliwości, pytań bądź uwag prosimy o kontakt.

Dzięki aplikacji Nasz Bank 2.0:

  • Codzienne operacje wykonasz błyskawicznie, a nowoczesny interfejs sprawi, że korzystanie z aplikacji będzie jeszcze bardziej intuicyjne.
  • Łatwo wybierzesz preferowany język obsługi (polski, angielski lub ukraiński).
  • Zadbasz o komfort oczu dzięki możliwości przełączenia tła w tryb ciemny.
  • Zyskasz wygodę szybko przełączając się między kontem osobistym i firmowym.
  • W kilka chwil skorzystasz z płatności, założysz lokatę czy doładujesz telefon.
  • Wygodnie opłacisz faktury skanując kod QR.
  • Łatwo sprawdzisz stan konta, oszczędności i kredyty.
  • Ekspresowo skorzystasz z BLIKA – zapłacisz za zakupy w sklepach stacjonarnych i w Internecie, wypłacisz pieniądze z bankomatu, wyślesz i odbierzesz przelew na telefon.
  • Zyskasz pełną kontrolę nad swoimi kartami.
  • Szybko i wygodnie zalogujesz się do aplikacji odciskiem palca, kodem PIN lub korzystając z Apple FaceID.
  • Bezpiecznie zatwierdzisz operacje dzięki autoryzacji mobilnej.
  • Samodzielnie zmienisz i dopasujesz do siebie wiele funkcji.

W aplikacji mobilnej Nasz Bank znajdziesz wszystko co niezbędne do codziennego, bezpiecznego mobilnego bankowania.

Szczegółowy zakres zmian został zawarty w poniższych instrukcjach.

Aplikacja mobilna Nasz Bank (Android) – przewodnik użytkownika

Aplikacja mobilna Nasz Bank (iOS) – przewodnik użytkownika