Nie daj się oszukać sprawdź tożsamość rozmówcy!
Masz wątpliwości, czy dzwoni do Ciebie pracownik banku?
W aplikacji „Nasz Bank” możesz zweryfikować jego tożsamość i bezpiecznie kontynuować rozmowę. Dzięki temu będziesz mieć pewność, że rozmawiasz z właściwą osobą.
Jak zweryfikować pracownika w aplikacji „Nasz Bank”?
- Gdy dostajesz telefon z banku i chcesz upewnić się, że dzwoni do Ciebie pracownik banku a nie oszust, poproś o potwierdzenie rozmowy w aplikacji mobilnej „Nasz Bank”.
- Następnie otrzymasz powiadomienie push zawierające dane osoby dzwoniącej z banku.
- Dodatkowo pracownik wysyłający Ci potwierdzenie w aplikacji potwierdzi w ten sposób również Twoją tożsamość.
- Jeżeli pracownik banku odmówi weryfikacji lub poda błędne dane rozłącz się i skontaktuj się z bankiem.
Pamiętaj!
- Pracownik banku nigdy nie poprosi Cię o login i hasło do bankowości elektronicznej, kodów BLIK, dane karty płatniczej oraz jej PIN,
- Bank nigdy nie nakłania do przelewu pieniędzy na „bezpieczne konto”,
- Bank nie będzie namawiał również do instalacji dodatkowego oprogramowania.
Zachowaj szczególną ostrożność!
Bezpieczeństwo finansów i danych osobowych jest bardzo ważne!
Więcej informacji o działaniu oszustów znajdziesz pod linkiem: https://bs.net.pl/ostrzezenie-przed-spoofingiem-telefonicznym-oszusci-podszywaja-sie-pod-banki/