Nie daj się oszukać sprawdź tożsamość rozmówcy!

Masz wątpliwości, czy dzwoni do Ciebie pracownik banku?

W aplikacji „Nasz Bank” możesz zweryfikować jego tożsamość i bezpiecznie kontynuować rozmowę. Dzięki temu będziesz mieć pewność, że rozmawiasz z właściwą osobą.

Jak zweryfikować pracownika w aplikacji „Nasz Bank”?

  • Gdy dostajesz telefon z banku i chcesz upewnić się, że dzwoni do Ciebie pracownik banku a nie oszust, poproś o potwierdzenie rozmowy w aplikacji mobilnej „Nasz Bank”.
  • Następnie otrzymasz powiadomienie push zawierające dane osoby dzwoniącej z banku.
  • Dodatkowo pracownik wysyłający Ci potwierdzenie w aplikacji potwierdzi w ten sposób również Twoją tożsamość.
  • Jeżeli pracownik banku odmówi weryfikacji lub poda błędne dane rozłącz się i skontaktuj się z bankiem.

 

Pamiętaj!

  • Pracownik banku nigdy nie poprosi Cię o login i hasło do bankowości elektronicznej, kodów BLIK, dane karty płatniczej oraz jej PIN,
  • Bank nigdy nie nakłania do przelewu pieniędzy na „bezpieczne konto”,
  • Bank nie będzie namawiał również do instalacji dodatkowego oprogramowania.

 

Zachowaj szczególną ostrożność!
Bezpieczeństwo finansów i danych osobowych jest bardzo ważne!

Więcej informacji o działaniu oszustów znajdziesz pod linkiem: https://bs.net.pl/ostrzezenie-przed-spoofingiem-telefonicznym-oszusci-podszywaja-sie-pod-banki/